Odpowiedzi

2010-02-18T15:07:18+01:00
- szkodzi wątrobie, trzustce i żołądkowi
- źle działa na serce i naczynia krwionośne
- zaburzenia układu nerwowego
- zgaga
- poranne nudności
- choroby wrzodowe dwunastnicy
- dłonie i podeszwy stóp są zaczerwienione
- paznokcie łamliwe i kredowo białe
- bardzo osłabione włosy - wypadają
- różne zmiany skórne
- niedobór witamin
- żółtaczka.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:10:12+01:00
Kłopoty z koncentracją
niszczenie neuronów i zakłocenia układu nerwowego
zakłoca prawidłowy rozwój
powoduje kłopoty z zapamiętywaniem nawet najprostszych rzeczy
wywołuje choroby serca i układu krwionośnego
prowadzi do marskosci wątroby
zaburzenia mowy i równowagi
brak kontroli własnego zachowania



1 5 1