Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:10:19+01:00
Pole deltoidu:
P=10cm*6cm pod kreską 2 = 60cm²/2 = 30cm²

pole rombu:
P=8m*4,6m pod kreską 2 = 18,4m²

pole kwadratu:
P=6,4*6,4 pod kreską 2 = 40,96dm²:2 = 20,48dm²
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:12:19+01:00
1. Pole deltoidu:
P=1/2 : (d1 * d2)
P=1/2 * 10cm*6cm
P=30

2.Pole rombu:
P=1/2 * e * f
P=1/2 * 8m * 4,6 m
P=18,4

3.Pole kwadratu:
P=1/2 * d2
P=1/2 * 6,4dm 2
P= 20,48
2010-02-18T15:13:57+01:00
1.
d,p- przekątne
P= ½ × d × p
P= ½ × 10cm × 6 cm
P= 5cm × 6 cm
P= 30 cm²
2.
d,p- przekątne
P= ½ × d × p
P= ½ × 8 cm × 460 cm
P= 4 cm × 460 cm
P= 1840 cm²
3.
d- przekątna
P= ½ × d²
P= ½ × (64cm)²
P= ½ × 4096 cm
P= 2048 cm²

dasz mi naj bardzo prosze:((
na 100% dobrze
1 5 1