Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:11:58+01:00
1cm- 10000000000cm
1cm- 100000000m (odejmujemy 2 zera)
1cm- 10000000km (odejmujemy 3 zera)
1mm- 1000000km (odejmujemy 4 zera)
1mm- 10000000m (odejmujemy 3 zera)
1mm- 1000000000cm (odejmujemy 1 zero)
2010-02-18T15:13:00+01:00
1cm-10000000000cm tutaj nic nie skreślasz
1cm-100000000m tutaj skreślasz 2 zera
1cm-100000km tutaj 5 zer
1mm-10000km tutaj 6 zer
1mm-10000000 m tutaj skreślasz 3 zera
1mm-1000000000 1 zero
Pozdrawiam
1 3 1