Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T13:29:43+02:00
Http://www.chords.pl/
http://mojagitara.pl/chwyty-akordy-gitarowe/

Dwie strony internetowe z których korzystam ucząc się gry na gitarze. Dużo bardzo prostych i znanych piosenek :)
4 5 4
2009-10-14T14:28:57+02:00
Www.911tabs.com
a piosenka np: Avril Lavigne nobady's home -
zwrotka;Em D C
ref: Em G D
bicie : dół dół góra góra dół dół góra dól góra dół góra
4 5 4