Odpowiedzi

2010-02-18T15:49:55+01:00
Ten rysunek niestety się nigdzie nie zapisze, ale jeśli masz odpowiednio skonfigurowany program powinien być w wersjach roboczych. Jeśli jest to paint przed wyjściem pojawia się okienko z zapytaniem czy zapisać obraz, i wtedy klikasz na ,,tak".
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:33:27+01:00
Nie ma możliwości, aby rysunek został gdzieś zapisany, jeśli nie pozwoliłeś programowi na to. Jest jedna opcja-autozapis, ale tego nie ma w paincie(jeśli chodzi ci o ten program).

Czekam na naj.
3 3 3