Odpowiedzi

2010-02-18T15:17:00+01:00
-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36
x=-2



36x-14=14x-36
36x-14x=-36+14
22x=-22
x=-1
2010-02-18T15:17:21+01:00
-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36 | :(-18)
x=(-2)

36x-14=14x-36
36x-14x=(-36)+14
22x=(-22) |:22
x=(-1)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:17:38+01:00
-7x+5=11x+41
5 - 41 = 11x + 7x
-36 = 18x |:18
-2 = x


36x-14=14x-36
36x- 14x = -36 + 14
22x = -22 |:22
x = -1