Odpowiedzi

2009-10-14T13:32:46+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T13:33:39+02:00
2001
2002
2003
2056
2554
Pozdro:)
1 5 1
2009-10-14T13:35:31+02:00
Liczba jest podzielna przez 5, gdy jej ostatnią cyfrą jest 5 lub 0, zatem zadanie jest banalnie proste. Nie jestem pewien, czy poprawnie przepisałeś polecenie, bo jak po pięć przykładów? Mogę Ci podać 10 przykładów z tego przedziału, które to spełnią, żaden problem. 2001, 2004, 2006, 2156, 2222, 2224, 2501, 2587, 2594, 2599.
1 5 1