Odpowiedzi

2010-02-18T15:19:21+01:00
Ponieważ modlitwa to rozmowa z Bogiem
1 4 1
2010-02-18T15:19:47+01:00
Nas na religii uczyli, że dzięki modlitwie zwiększasz swoje więzi z Bogiem.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:21:21+01:00
Modlitwa powinna zajmować najważniejsze miejsce w życiu chrześcijanina ponieważ jest to nasza osobista rozmowa z Panem Bogiem. Podczas modlitwy powinniśmy dziękować panu Bogu za to co mamy ale prosić go również o potrzebne nam łaski w życiu
1 5 1