Odpowiedzi

2010-02-18T15:22:36+01:00
Moim zdaniem bo prostu musisz przełamać się z jakąkolwiek osobą chociaż na próbe, ale jak nie to tak jak mówił Silvesters łyknij sobie setke i już

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:25:17+01:00
1-nie przejmuj się tym jak się już zaczerwienicz itp.
2.Mów sobie wtedy "mam was gdzieś...xD"-działa
3. Nie przejmuj się zbytnio ludźmi.
4. Nie martw się jak źle odpowiesz, np. przy tablicy
5. Nic się nie stanie jak palniesz głupotę
6. Nie przejmuj się jak ktoś na Ciebie patrzy

Mam nadzieję, że pomogłam:)