Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:26:44+01:00
Książka nam dajee:
radość
zainteresowanie
wzbogacanie swojego zasobu słownictwa
nie robię błędów ortograficznych
przyjemność
odstresowanie
rozbudzenie pragnień,fantazji
oderwanie się od świata rzeczywistego
zapomnienie o wszystkch problemach

niewiem czy o to chodziło . ? ; DD
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:26:49+01:00
Wyrazy zaznaczone gwiazdką(*) - czasowniki.

Książka daje nam np. rozrywkę, uczymy się*, a także pomaga* nam w ortografii*. Człowiek, który dużo czyta* nie ma* z nią problemów. Nauka przez rozrywkę. To zapewnia* nam książka.

Lub inaczej:
*daje nam rozrywkę
*uczymy się ortografii
*pomaga nauczyć się (np. historii)
*rozwija nasz umysł
*pomaga nam w nudzie
*rozwija nasz zasób słownictwa

1 5 1