Odpowiedzi

2010-02-18T15:26:22+01:00
A]
pole=½ah=½×6×8=24cm²
a=6cm
h=8cm
b]
c=8,5cm
x= wysokość opuszczona na c
pole=½cx
24=½×8,5x
x=24:4,25
x=5¹¹/₁₇cm= szukana wysokość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:29:05+01:00
Pole trójkąta ABC
P= a*h/2
P= 6*8/2
P=48/2
P=24

wysokosc na BC
P= b*h/2
24= 8,5*h/2
24= 4,25*h
h w przybliżeniu 5,65 cm.
2010-02-18T15:29:20+01:00
A)
P=½ × |CD| × |AB|
P= ½ × 8 CM × 6 cm
P= 4 cm × 6 cm
P= 24 cm²
b)
P= ½ × H × |BC|
24 cm² = ½ × H × 8,5 cm
H= 12cm × 8,5cm
H= 102 cm

dasz mi naj??
na 100% dobrze :))