A) Niewielki zakład w którym mistrz z czaladnikami i uczniami wytwarza produkty
b) Zakład w którym praca ręczna została podzielona na etapy tak aby każdy z pracowników wykonywał inną czynnośc.
c) Urządzenie poruszane energią pary wodnej skonstruowane pod koniec XVIII w. przez Jamesaa Watta

2

Odpowiedzi

2010-02-18T15:28:41+01:00
A) cech
b) manufaktura
c) silnik parowy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:30:09+01:00
A) Warsztat rzemieślniczy
b) Manufaktura
c) Maszyna parowa
1 5 1