Odpowiedzi

2010-02-18T15:35:44+01:00
1. Zawszeż po kniejach jak sarna płocha
2. Znikła jak lekki powiew wietrzyka
3. Jej twarz jak róży bladej zawoje
4. Czy zdrów jak rybka, wesół jak rybka
5. Czy zechcesz niby jaskółka chybka
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:37:24+01:00
1.A na noc w łożu srebrnej topieli
2.Po wodnym pląsać krysztale.
3.Dziewicza piękność wytryska.
4.Piekielne wzywał potęgi,
5.Tak się w nim serce rozpływa,
6 3 6