Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:39:50+01:00
Czwórka rodzeństwa w nowym, wielkim domu bawiła się w chowanego.
Najmłodsza z dziewczynek schowała się w szafie. Pośród płaszczy i kurtek znalazla nowy świat, magiczną krainę. Wszędzie było biało, wszystko pokrywał śnieg. Początkowo żadne z rodzeństwa nie wierzyło siostrze. Później jednak przkonali się o tym osobiście. Tak właśnie rozpoczęła się przygoda dzieci.
1 4 1
2010-02-18T15:42:07+01:00
Łucja bawiła się w chowanego ze swoim rodzeństwem weszła do szafy zobaczyła futra. Poszła w głą szafy zrobiło jej się zimno i czuła mięki puch pod nogami.Poczuła że coś ją zaczeło drapać.Była to choinka.Łucja bardzo się zdziwiła szła dalej. Zobaczyła jakiegoś stwora bardzo się przestraszyła.Niusł on paczki, które mu się rozsypały.