Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:48:19+01:00
1. Moja kochana koleżanko!
Miałam z Tobą tyle wspólnego...
Pamiętam, jak razem robiłyśmy babki z piasku, jak razem chodziłyśmy nad rzekę się kąpać, jak chodziłyśmy razem na dłuuugiee spacery...
Dziś kończysz 18 lat...
Chcę Ci tylko powiedzieć, że my nadal jesteśmy dziećmi, nadal mamy w sobie, głęboko w sercu - obraz nas- dzieci...
Ja prosze Cię tylko o jedno - żebyśmy zawsze były razem i nigdy się nie obrażały...
Pamietaj tylko to- Przyjaciółki Na Zawsze
To wystarczy ;)
4 2 4
2010-02-18T15:49:15+01:00
Bardzo się cieszę i dziękuje za tą nagrodę.Nie wiem co mam powiedzieć ponieważ nigdy nawet nie marzyłam nawet o trzecim miejscu, a co dopiero o pierwszym!Jeszcze ras bardzo dziękuje.
7 2 7
2010-02-18T15:51:36+01:00
Witam Wszystkich !!!!!!!
Zebraliśmy się tutaj aby uczcić 18 urodziny ( np ewa) . Ewo życzymy Ci wszyscy z Całego serca abyś spełniła wszystkie swoje marzenia nawet te największe i mam nadzieje że za rok w takim samym gronie spodkamy się znów na Twoich 19 urodzinach . Jeszcze raz Wszystkiego Naj . Wszyscy Ci tego bardzo życzymy

Twoi Przyjaciele i znajomi
3 3 3