Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:56:29+01:00
1.

Z - przyimek (prosty)
dziurawej - przymiotnik
torby - rzeczownik
wysypały - czasownik
się - zaimek
hurtem - rzeczownik
wszystkie - przymiotnik
zakupy - rzeczownik

2.

Zielona - przymiotnik
nać - rzeczownik
marchewki - rzeczownik
została - czasownik
zjedzona - czasownik
przez - przyimek
myszkujące - przymiotnik
dzikie - przymiotnik
króliki - rzeczownik
1 5 1
2010-02-18T16:01:58+01:00
Z-spojnik
dziurawej-przymiotnik
torby-rzeczownik
wysypały-czasownik
się-zaimek zwrotny
hurtem-rzeczownik
wszystkie
zakupy-rzeczownik

Zielona-przymiotnik
nać-rzeczownik
marchewki-rzeczownik
została-czasownik
zjedzona-przymiotnik
przez
myszkujące-przymiotnik
dzikie-przymiotnik
króliki-rzeczownik
1 5 1