Odpowiedzi

  • PLS
  • Początkujący
2010-02-18T15:45:17+01:00
Czy książka Stefana Żeromskiego pt. „Syzyfowe prace” jest powieścią
o dorastaniu? Czy autor pisząc lekturę chciał przekazać odbiorcy życie młodzieży w latach siedemdziesiątych?




Jak rozumiem tytuł "Syzyfowe prace"?



Syzyfowe prace" książką nauczającą nas patriotyzmu??
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:45:57+01:00
1dzieje jedrka radka
2charakterystyka marcina borowicza
3porownanie marcina borowicza i jedrka radka
4list heleny borowicz z prosba o przyjecie do gimnazjum
5streszczenie 1 i 2 rozdzialu
6co czul marcin po przybyciu do klerykowskiego gimnazjum


ja mialem 1, 2, 3,4,6 a o tych slyszalem od kolegow ze mieli

nie dawno przerabialem ta lekture wiec wiem
4 2 4