Odpowiedzi

2010-02-18T15:45:23+01:00
Obwód = 50 cm

x+ 7 - jedno ramie trójkąta
x - podstawa

2(x + 7) + x = 50
2x + 14 + x = 50
3x = 36 / ÷ 3
x = 12 cm - podstawa

x + 7 = 12 + 7 = 19 cm - jedno ramię
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:45:50+01:00
Ob= 50 cm
podstawa = x
ramie = x+7
50 cm = x+x+7+x+7
50cm = 3x+ 14 | - 14
36cm = 3x |3
12cm = x
Podstawa = 12 cm
Ramie = 12cm + 7cm = 19cm

7 4 7
2010-02-18T15:46:20+01:00
L = 50 cm
x - podstawa
x + 7 - ramię

L = x + x + 7 + x + 7
50 = 3x + 14
3x = 50 - 14
3x = 36
x = 12 - podstawa

12 + 7 = 19 - ramię

1 1 1