Czy jest jakiś program w którym bez użycia kamery(np. przez monitor) można zrobić zdjęcie? Jeśli jest to podaj przykład.
(Jeśli ktoś napisze że nie jest a w szkole pan nam powie że nie ma zgłaszam błędną),
jeśli będzie dobrze daje naj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:06:56+01:00
Niestety nie można bez kamery zrobic fotki bo jak??? nie ma obiektywu w monitorze. Przeszukałam nawet programy i nie ma. To jest logiczne ze się nie da....
Chyba że screeny....
Inne programy graficzne o podobnym charakterze:
www.wilk13.net
Programy graficzne:
GIMP 2.6.5 for Windows
ImageMagick 6.4.3.6 for Windows

Ale to tylko graficzne programy.

Uwierz nie da się monitorem wykonac zdjęcia....
2010-02-18T17:01:30+01:00
Żadna z istniejących obecnie technologi, żaden z programów NIE jest w stanie dokonać czegoś takiego ! Nie ma możliwości wykonania fotografii bez obiektywu, matrycy..

Można wykonać tylko tzw. Print Screen (zrzut ekranu), czyli bardzo prosto mówiąc zdjęcie tego co w danym momencie widzimy na ekranie monitora !!

Zrzut ekranu robimy poprzez naciśnięcie przycisku:
PRINT SCREEN na klawiaturze !!