Potrzebuje rozwiązania zadania .

Jest to z Zemsty.

Uzupełnij notatkę treściami z lektury.
Tym, co różni................... od................. jest................
Cześnik................., natomiast Rejent.................
Rejent .................., z kolei Cześnik..............
Żaden z nich nie................................
Każdy z nich..................................
Cechą wspólną obu sąsiadów jest...........................
W porównaniu z .............. .....................jest...........................
W przeciwieństwie do ...................... .....................jest......................
Porównując obu bohaterów, można zauważyć, że............................




Proszę o pomoc to pilne.. ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:48:42+01:00
1. Cześnika 2. Rejenta 3. charakter i wygląd.
4. jest skory do kłótni 5. woli być małomówny i skryty
6. jest drobny i chudy 7. potężny i dobrze odżywiony
8. może się pogodzić z myślą, że sąsiad będzie górą.
9. robi wszystko, żeby wygrać spór o mur
10. zawziętość i nieustępliwość
11. Rejentem, Cześnik jest strasznie gadatliwy i hałaśliwy.
12. Cześnika, Rejent jest spokojny i opanowany.
13. Są zbudowani na zasadzie kontrastu.
2010-02-18T15:51:13+01:00
Tym, co różni....czesnika............... od..rejenta............... jest.usposobienie...............
Cześnik..ma bardzo wybuchowy temperamet.............., natomiast Rejent......jest osobą raczej flegmatyczną...............
Rejent ..jest spokojny................, z kolei Cześnik..to typ choleryka,zly na cały swiat............
Żaden z nich nie..chciał ustąpić w dawnej waśni..............................
Każdy z nich...uważał że ma rację...............................
Cechą wspólną obu sąsiadów jest..silny charakter.........................
W porównaniu z ..rejentem......czesnik...... .....................bywał.nie do zniesienia..........................
W przeciwieństwie do ....czesnika...rejent ............... ...........jest mniej uparty,bo 1 wyciągnął rękę do zgody................................
Porównując obu bohaterów, można zauważyć, że...oboje długi czas żyli zemstą i później żeby nie mieć w zyciu pustki zapełnili ją przyjaźnia.........................