Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T13:43:59+02:00
1. taśma magnetyczna magnetofon kasetowy, streamer
2. dyskietka magnetyczna 3,5" - DD,HD,2HD stacja dysków FDD
1,44 MB, 2,88 MB, 720 kB do 2,88 MB
3. dyskietka magnetyczna 5,25"
-360 kB do 1,2 MB stacja dysków FDD 1,2 MB
4. dyskietka magnetyczna typu ZIP napęd ZIP do 2,5 MB
5. dyski magnetyczne 10 MB do 26 GB dysk twardy HDD
6. dyski optyczne-CD do 700 MB czytnik CD-ROM, urządzenia do zapisu CD
7. dyski optyczne-DVD - 18 GB czytnik DVD
5 4 5
2009-10-14T13:44:30+02:00
CD, CD-R, CD-RW - 700mb
DVD - 4,7gb
Pamięć Flash - 4gb
Dyskietki - 1,44mb
Napęd Zip - 200mb
Dysk twardy -1tb

@Up http://www.sciaga.pl/tekst/4988-5-nosniki_zewnetrzne Tak to ja też potrafię...

W tym napędzie ZIP jest błąd. Nie mieści do 2,5mb. Mieści nawet do 750mb
5 4 5
2009-10-14T13:49:13+02:00
1.Płyty.
2.Dyskietki
3.Pendrive.
4.Karty pamięci.
3 4 3