1. Ułóż wyrazy alfabetycznie (potrzebuje szybką odpowiedź!) :

przydarzyły się, przeżycie, mówiłem, momencie, na pewno, naprawdę, w ogóle, zauważyłam, w końcu, uwierzył, nie zwracałem, od razu, do widzenia, uderzył, żebra, zaczął, spódnica, temperament, ujrzałem, błohy, przeze mnie, umrzeć, skąd, patrzyłem, rozprzestrzeniać, aż, przyjaciółmi, po raz pierwszy, na szczęście, ważny, pióro

2. Pogrupuj je według zasad.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:50:40+01:00
1)aż, błohy, do widzenia, momencie, mówiłem, na pewno, na szczęście, naprawdę, nie zwracałem, od razu, patrzyłem, pióro, po raz pierwszy, przeze mnie, przeżycie, przydarzyły się, przyjaciółmi, rozprzestrzeniać, skąd, spódnica, temperament, uderzył, ujrzałem, umrzeć, uwierzył, w końcu, w ogóle, ważny, zaczął, żebra

2)
a) rz po spółgłosce: patrzyłem, przeze mnie, przeżycie, przydarzyły się, przyjaciółmi, rozprzestrzeniać, ujrzałem, umrzeć, uwierzył


Ale jakich zasad?
2010-02-18T15:51:35+01:00
Aż, blohy, do widzenia, momencie, mowilem, na pewno,naprawdę, na szczęście, nie zwracałem, od razu, patrzyłem, pióro, po raz pierwszy, przeze mnie, przeżycie, przydarzyły się, przyjaciółmi,rozprzestrzeniać, skąd,spódnica,temperament, uderzył, ujrzałem, umrzeć, uwierzył,ważny,w końcu,w ogóle, zaczął, zauważyłam,żebra


2010-02-18T16:04:06+01:00
1)
aż,błohy,do widzenia, momencie,mówiłem, na pewno, naprawdę, na szczęście ,nie zwracałem , od razu, patrzyłem,pióro,po raz pierwszy, przeze mnie ,przeżycie,przyjaciółmi, przydarzyły się,rozprzestrzeniać,skąd,spódnica,temperament,uderzył,ujrzałem,
umrzeć, uwierzył, ważny, w ogóle, w końcu, zaczął, zauważyłam, żebra