Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:49:11+01:00
Droga Kasiu!
Na poczatek chciałbym zapytać się Ciebie jak sie czujesz?Co u Ciebie słychać?U mnie wszystko po staremu.
Teraz napisze Ci coś co od dłuższego czasu staram Ci się wyznać lecz nigdy nie miałem jeszcze odwagi.....
Otóż...zakochałem się w Tobie....
Bardzo zawróciłaś mi w głowie....
Ciąglę o Tobie myslę...
Proszę Cię, czy chciałabyś ze mną chodzić? Zgódź się...Ja ostatnio tylko o Tobie myśle.....Zrozum,iż BARZO CIE KOCHAM!

Twój Tomek
14 3 14
2010-02-18T15:51:41+01:00
Kochana Klaudio !

W tym liscie chciałbym wyrazić Moją miłość do Ciebie . Bardzo Cie kocham ale nie jestem pewien czy ty to wiesz . Jesteś moim najwiekszym skarbem ! Może nastepnym razem wyskoczymy na jakas imprezke a nie bedziesz sie na mnie fochac ? Wiem , ze czasami jest miedzy nami nie zadobrze ale chyba wiesz jak bardzo Cie kocham ! Szaleje za Tobą ! Jestes całym moim życiem !
Nie wyobrażam sobie życie bez Ciebie ! To wszystko co chciałem Ci przekazać . Pozdrawiam Cię i czekam na meeega szybka odpowiedz , albo napisz mi na gadu co tam u cb .


Twój ukochany Kamil !
7 2 7
2010-02-18T15:53:07+01:00
Być może twoje serce bije jak szalone na czyjś widok albo być może jest zranione. Tak czy inaczej, chcesz powiedzieć drugiej osobie o tym co czujesz, ale za każdym razem coś ci przeszkadza, a listy okazują się zbyt krótkie. To jest właśnie skomplikowany świat miłości. Pociesz się, że poeci i pisarze od zawsze zmagali się z tym samym problemem – jak napisać idealny list miłosny? Oto kilka wskazówek, które mogą ci pomóc.
8 1 8