Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:46:13+01:00
To niemetal, czyli każdy pierwiastek z 17., 18. grupy oraz Wodór (H) w grupie 1. Węgiel (C) w grupie 14. Azot (N), Fosfor (P) w grupie 15. Tlen (O), Siarka (S) i Selen (Se) w grupie 16.
2 1 2
2010-02-18T15:46:45+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T15:47:27+01:00
Tlen (O), Siarka (S) Selen (Se) Azot (N), Fosfor Węgiel (C) Wodór (H)
2 2 2