Odpowiedzi

2010-02-18T15:46:47+01:00
Więc jest to bardzo proste. Wystarczy, ze będziesz na mszy czytać jedno z dwóch czytań;).
Możesz zgłosić to do Księdza, a on na pewno się zgodzi;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:50:43+01:00
Poprostu musisz opowiadać ewangelię. Głosić Słowo Boże , które jest zapisane w Biblii i jest prawdziwe. Możesz nauczać o czynach Pana Jezusa , gdy był na tej Ziemi i prosić ludzi aby go naśladowali. Aby nie czynili złego, ale aby kochali bliźniego swego. Aby się odwrócili od swoich grzechów , bo pójdą na wieczne potępienie do piekła. Niech sobie to uświadomią . Możesz także śpiewać pieśni o Bogu, ale spokojne, które czegoś nauczą. Możesz przedstawić scenkę . Albo możesz pomodlić się własnymi słowami, aby Bóg ci pomógł.

;];];]