Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:54:03+01:00
Powieść "Ania z Zielonego Wzgórza"autorstwa Lucy Maud Motgomery to wspaniała książka dla dzieci ale równierz dorosłych.Jest to wspaniała opowieść o 11-sto letniej dziewczynce która potrafi rozbawić ale i wzruszyć każdego.
Główna bohaterka,Ania Shirley to dziewczynka mająca bardzo orginalny charakter.Z pozoru dziwna i nierozgarnięta,okazuje się miłą i uprzejmą dziewczynką.Zachęcam do przeczytania.
20 4 20
2010-02-18T15:56:45+01:00
Ania z Zielonego wzgórza to wspaniała książka napisana przez Lucy Maud Montgomery . to wyjatkowa ksiązka o przygodach sieroty Ani Shirley . W naszej księgarni dostepna już za 19 ,99 zł . Jeżeli dopłacą p[aństwo 10 zł dostaniecie również film gratis . polecam
21 4 21
dzieki na jutro wiesz bylas pierwsza dziekuje ci z calego serca