Odpowiedzi

2010-02-18T15:52:18+01:00
4*9=36
36+2=38

samochodów=9
motocykli=1
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:55:53+01:00
Y - motory
x - samochody

38 = 4x + 2y
x + y = 12


x = 12 - y
4 * (12 - y) + 2y = 12

x = 12 - y
48 - 4y + 2y = 12

x = 12 - y
-2y = 12 - 48

x = 12 - y
-2y = - 36 //:(-2)

x = 12 - y
y = 18

x = 12 -18
x = - 6
1 1 1
2010-02-18T16:29:27+01:00
X- samochody
y- motocykle

4x + 2y = 38
x + y = 12 | ×(-2)

4x + 2y = 38
-2x - 2y = -24

2x = 14 | ÷2
x = 7

x + y = 12
7 + y = 12
y = 5