Odpowiedzi

2010-02-18T15:51:25+01:00
Największe to chyba kalwinizm,luteranizm,kościół protestancki
2010-02-18T15:52:13+01:00
Schizma wshcodnia w 1054 r.
schizma zachodnia 31 października 1517 r. (wystąpienie Lutra)

a jeśli chodzi o nazwy to chyba Luteranizm, anglikanizm i kalwinizm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:53:38+01:00
W 1054 roku podzielono chrześcijaństwo na prawosławie i katolicyzm. Pomimo to że nazwa jest inna , religia wywodzi sie z chrześcijańska. katolicy chodzą do kościoła a w prawiosławiu chodzą do cerkwi.