Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T15:56:33+01:00
Internet to nasz przyjaciel ponieważ znajduje się na nim wiele ciekawych informacji. Korzystając z encyklopedii internernetowych możemy wyszukać wiadomości dużo szybciej niż encyklopedią w formie książki. Na internecie możemy oglądać filmy o ciekawych zdarzeniach na całym świecie oraz w naszej okolicy. Bez Internetu życie byłoby trudniejsze. xD
2010-02-18T15:58:13+01:00
Z internetu korzysta wielu ludzi. Poznajemy w nim znajomych, gramy, czytamy różne ciekawostki itp.
Niektórzy bardzo lubią internet- są uzależnieni od niego.
Ale to nie prawda, że internet jest aż taki zły. Przecież zawsze, gdy czegoś nie mamy z książce to jest w internecie. Ale też nie można non stop siedzieć przy nim, bo źle to wpływa na nas.