Odpowiedzi

2010-02-18T15:59:54+01:00
Robinson godzi się z tym ,że wylądował na wyspie , myśli ,że nauczy się byc samodzielną osobą na której postawę nie mógł liczyc jego ojciec . Robinson stara się jak nalepiej życ na wyspie i miec jak najlepsze warunki ..
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:00:20+01:00
Robinson Cruzoe postanawie walczyc z losem i nie poddaje sie, odzielony od swiata pełnych wygód jest zdany sam na siebie i na przyrode jaka go otacza,niebezpieczenstwa jakie go spotykaja na wyspie radzi sobie z nimi swietnie. Teskni za domem, rodzina z czasami ma momenty ze godzi sie z losem ale nigdy nie traci nadzieji na powrót do rodzinnego domu..


licze na naj ;p
31 4 31