Odpowiedzi

2010-02-18T16:05:11+01:00
100%-x
połowa-50%-gra w piłkę
10%-biega
20%-*gra w gume
50%+10%+20%=80%
100%-80%=20%
20%-6 dzieci
100% : 20%=5
5*6 dzieci=30 dzieci
Odp:Na placu było 30 dzieci
2010-02-18T16:06:13+01:00
50%+20%+10%=80%

100%-80%=20%
6 dzieci=20%= ⅕
6×5=30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:07:58+01:00

ile dzieci jest na placu zabaw?
x-wszystkie dzieci
0,5x-gra w piłkę
0,1x-biega bez celu i krzyczy
0,2x-gra w gumę
6-bawi się w piaskownicy
x-0,5x-0,1x-0,2x=6
0,2x=6 /*10
2x=60 /:2
x=30
dzieci jest 30.
1 5 1