Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:03:10+01:00
Panie Piotrze,

Jako, iż jest pan burmistrzem miasta zwracam się do pana z prośbą o przyznanie obiadów w szkole. Uważam, że niektóre dzieci potrzębują ciepłego posiłku, którego nie mają możliwości zjeść w domu. 7 godzin w szkole to naprawdę dużo. Przez ten czas połowa uczniów chodzi głodna. Domowe kanapki nic nie załatwiają. Potrzebny jest ciepły, odpowiedni posiłek. Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy.

Dyrektor , Anna Kownacka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:08:40+01:00
Twoje i mię i nazwisko
klasa itp.



Szanowna Dyrekcjo

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyznanie mi Stypendium na rok szkolny 2009/2010.
Jestem uczniem osiągającym dobre wyniki w nauce i biorącym udział w wielu konkursach reprezentująć przy tym szkołę. Jestem osobą uczęszczającą do szkoły regularnie i staram się o uzyskiwanie jak najlepszych wyników w nauce.
Stypendium pomogło by mi rozwijać swoje pasje ale również na dalszą naukę w szkole. Uważam że jestem odpowiednią osobą do uzyskania stypendium i mam nadzieję że moja prośba będzie rozpatrzona pozytywnie.


Z poważaniem
twoje imie nazwisko




miejscowość data


Pozdrawiam i życzę powodzenia :)