Odpowiedzi

2010-02-18T16:07:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:09:32+01:00
50cm=5dm
20cm/2=10cm=1dm
30cm=3dm

V=5dmx1dmx3dm=15dm3=15l

3/4 z 20cm=15cm=1,5dm

V=5dm x 1,5dm x 3dm=22,5dm3= 22,5l

22,5l-15l=7,5l

ODP:trzeba dolać 7,5l


Liczę na naj



2010-02-18T16:10:51+01:00
V=50cm*30cm*20cm
V=30 000cm³

1l=1000cm³
30 000cm³:1000cm³=30l
30l-to połowa wody w akwarium
½-30l
całe akwarium=60l
¾*60l=45l
45l-30l=15l
odp.trzeba dolać 15 l wody aby było ¾ wody w akwarium