Zad 5 . Boki równoległoboku mają 9 cm i 6 cm . Natomiast wysokość 4 cm . Oblicz pole i długość drugiej wysokości .
zad 2 . Podstawa trójkąta wynosi 7 cm , a wysokośc wynosi 4 cm . Oblicz pole tego trójąta . : )

musze mnieć to natychmiastowo szybko ! : *
i musi być dobrze , ! będzie to na spr , więc nie chce dostaĆ pały .
z góry dzięki , dam naaj ! : DD
a i prosze wszystkie obliczenia jak możecie .
Dzięki : *

3

Odpowiedzi

2010-02-18T16:04:35+01:00
Zad.2
p= a*h:2
P=7*4:2
p=14cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:06:03+01:00
Zad.5]
a=9cm
b=6cm
h₁=4cm

nie wiem , na który bok ta wysokośc opada
1] jeśli na bok =9cm, to pole=ah=9×4=36cm²
i wtedy h₂=:
36=6h
h=36;6=6cm
2] jeśli opada na 6cm to pole=bh=6×4=24
a twoja wysokośc h²=:
24=ah
24=9h
h=24:9
h=2⅔cm
zad.2]
pole=½ah=½×7×4=14cm²
2010-02-18T16:06:08+01:00
Zad.2
P = ½ × 7 × 4
p = 7 × 2
P = 14
Pole trójkąta wynosi 14.