Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T13:55:34+02:00
Wieża Babel - symbol przeciwstawiania sie Bogu i jego zamiarom
-słodkie jarzmo- symbol ofiary krzyżowej Chrystusa
-proewangelia- obietnikca Abrahama
2. Symbol zawarcia przymierza miedzy noem a bogiem i kogo to dotyczy ?
chodzi o tęcze która ukazała sie po 40 dnach potopu. dotyczy wszystkich ludzi których Bóg obiecał nigdy nie karac juz potopem
2009-10-14T14:39:28+02:00
Wszystko tak jak mój poprzednik, tylko PROTOEWANGELIA to pierwsza zapowiedź przyjścia Jezusa {brzmi "Wprowadzam nieprzyjażń między ciebie, a niewiastę, między potomstwo twoje, a potomstwo jej, ty ugodzisz je w pięte, a ono ugodzi cie w głowę" (chyba księga rodzaju)}