Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:05:54+01:00
Prezydent RP, zgodnie z ustawą z dnia 31 lipca 1981 roku o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, otrzymuje wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 12.365,22zł brutto oraz dodatek funkcyjny w wysokości 5.299, 38 zł i dodatek za wysługę lat, w sumie 20.137,64zł brutto.
2010-02-18T16:11:40+01:00
Prezydent Rp zarabia średnio 20tyś miesięcznie tak wyczytałem w starym fakcie xD ale ile dostaje emerytury tego to już nie xD

Pozdro
2010-02-18T19:37:45+01:00
Wynagrodzenie w wysokości 12.365,22zł brutto + dodatek funkcyjny w wysokości 5.299, 38 zł i dodatek za wysługę lat = 20.137,64zł brutto.