Odpowiedzi

2010-02-19T15:52:38+01:00
ŚLIMAKI
ślimak żółtawy, ślimak winniczek, skojka perłorodna, szczeżuja spłaszczona
PIJAWKI
pijawka lekarska,
PAJĄKI
gryziele, tygrzyk paskowany
GADY
żólw błotny, jaszczurki( wszystkie gatunki), weże ( wszystkie g.)

Co do 2 pytania to nie mam pojęcia, ale i tak licze na naj! ; *
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:40:38+01:00
Płazy
Salamandra plamista,Traszka grzebieniasta,Traszka górska,Rzekotka drzewna,Żaba jeziorkowa,Ropucha paskówka ,Huczek ziemny,Ropucha szara,Traszka grzebieniasta
Gady
Jaszczurka zwinka ,Jaszczurka żyworódka,Padalec,Gniewosz(wąż),Wąż Eskulapa ,Zaskroniec ,Żmija zygzakowata ,Żółw błotny
Pijawki
pijawka lekarska(rodzaj, w Polsce objęty ochroną)
ŚLIMAKI
ślimak żółtawy, ślimak winniczek, skojka perłorodna, szczeżuja spłaszczona
Niestety nie znalazłam jaka jest oczyszczalnia ścieków w gminie Koszary:(