Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:10:20+01:00
Wir lesen Bucher, denn sie sind interessant.

Wir lesen Bucher, denn sie sind super.

Wir lesen Buchet, denn sind spannend.
3 2 3
2010-02-18T16:22:17+01:00
Warum Bücher lesen?
Bücher lesen, um lesen zu bohren.
Bücher lesen, um viele Dinge von ihnen lernen.
Bücher lesen, um ein paar interessante Abenteuer, Geschichte zu lesen, und dergleichen.

Mam nadzieję, że pomogłam :))

po polsku:
Dlaczego czytamy książki?
Książki czytamy po to by wyćwiczyć czytanie.
Książki czytamy po to by dowiedzieć się wielu rzeczy z nich.
Książki czytamy po to by poczytac sobie pare interesujących przygód, historii i tym podobnych.
2 3 2