Odpowiedzi

2010-02-18T16:11:24+01:00
Miłe: miłość, radość, zadowolenie, satysfakcja, spokój

Niemiłe: nienawiść, smutek, lęk, strach, niepokój
10 4 10
2010-02-18T16:12:45+01:00
Miłość dobro radość
zło żal cierpienie
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:13:14+01:00
Przyjemne- otrzymywać komplementy, dostać dobrą ocenę w szkole, otrzymać prezent,miłość.

nieprzyjemne- utrata bliskiej osoby, krytyka czyjaś na temat osoby, koszmary nocne, strach.
11 2 11