Odpowiedzi

2010-02-18T16:21:14+01:00
1.Liczne bitwy w czterech częsciach swiata.
a} Udział w powstaniu listopadowym
b}wojna domowa hiszpanska z lat 1833-1840
c}wojna francuska
d}wojna węgierska
2Próbowanie wielu zawodów
a}bycie kopaczem złota w Australi
b}poszukiwanie diamentow w afryce
c}Pisatowanie funkcji strzelca ządowego w Infiach
d}załozenie farmy
e}zajmowanie sie handlem
3 Rozbicie się tratwą na Amazące
4Tułaczka naszego bohatera w lasach
5Załozenie warsztatu koalskiego w helenie w Arkansas
6Wpadniecie w rece Indian
7Słuzba na statku jako majtek
8Słuzba na wielo rybniku jako harpunik
9Powstanie fabryki cygar
10Bycie bankrutem przez wspolnika zlodzieja
11Przybycie do Aspin walll ,chcac zostac latarnikiem.


Jest to chronologiczny plan ;]
(sry za blędy szybko pisalem)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:24:18+01:00
1.Zaginięcie latarnika
2.Casting na nowego latarnika
3.Rozmowa Skawińskiego z Konsulem
a.)Skawiński opowiada o swej przeszłości
b.)Konsul daje skawińskiemu posadę
3.Sumienna praca nowego latarnika
a.)Rozmowy z człowiekiem który przywozi mu prowiant
b.)Wizyta w kościele
4.Otrzymanie przesyłki z Nowego Jorku
a.)zdziwienie Skawińskiego
b.)Noc spędzona nad ,,Panem Tadeuszem''(zaniedbanie obowiązków latarnika)
5.Zwolnienie Skawińskiego z pracy
5.Podróż w nieznane z,,Panem Tadeuszem'' pod pachą
3 3 3