Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:19:20+01:00
1. Zbieramy grzyby tylko jadalne.
2. gdy zobaczymy grzyba, nalezy wykręcać go ale delikatnie żeby go nie uszkodzić
3. grzybów nie wycina się nożem bo niszczy się grzybnie
4.nie kopiemy i nie łamiemy grzybów
5 gdy ujrzymy muchomory i inne takie to nie niszczymy bo to pokarm dla saren naprzykład.
6. nie rozgrzebujemy ściółki bo zniszczymy grzybnie, staramy sie delikatnie wygrzebac ze ściółki.
6 4 6
2010-02-18T16:22:18+01:00
1. Musisz umieć odróżnić grzyby trujące od jadalnych.
2. Do lasu nie idź sama najlepiej z osobą dorosłą.
3.Zanim pójdziesz do lasu użyj spreju przeciwko komarom i kleszczą.
4. Szukając grzybów chodź powoli.
5. Patrz pod każdym drzewem.
6. Kiedy znajdziesz grzyb i nie będziesz wiedziała czy jest on jadalny czy trujący zapytaj osoby dorosłej. Jeśli ona też nie będzie wiedziałam wyrzuć go.
7. Nie oddalaj się zbyt daleko od osoby dorosłej by się nie zgubić.
3 1 3
2010-02-18T17:00:39+01:00
1.Zbieraj grzyby do koszyka , łubianki lub jakiegoś wiaderka oby nie do siatki.
2.Nie zrywaj grzybów trujących.
3.Zrywaj grzyby bez grzybni.
4.Nie zbieraj grzybów zbyt starych, zaczerwionych (zarobaczonych) i wodnistych.
5.Nie zbieraj grzybów pod ochroną.
6.Zbierać należy te grzyby do któryche nie mamy wątpliwości że sa jadalne.
7.Nie wolno niszczyć grzybów trujących i niejadalnych ponieważ są one pokarmem dla zwierząt leśnych oraz symbiontami drzew i krzewów.
9 3 9