Odpowiedzi

2010-02-18T16:21:53+01:00
Najblizsza jest mi postac Kirkora bo rowniez pragne byc szczesliwym i zalozyc rodzine. Ponadto jestem dosc odwazny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:24:30+01:00
Postać główna czyli Balladyna. Jest mi bliska ponieważ była pracowita i miła. Dla nikogo nie była ordynarna, nikomu nie szykowała podstępu. Była opiekuńcza, towarzyska, ładna i grzeczna. Ona przypominała ideał młodej dziewczyny. Tak naprawde nie ma ideału ale ona mogła być wzorem. Posiadała wiele niezbędnych cech do tego aby być ideałem.
1 1 1