Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:00:41+02:00
Można to zapisać w notacji wykladniczej.
125 do potęgi 25 to jest - 2,64697796 × 10⁵²
25 do potęgi 125 to jest - 5,52714788 × 10¹⁷⁴
Już na pierwszy rzut oka można zauważyć, iż 25 do potęgi 125 jest większe.
3 2 3
2009-10-14T14:01:30+02:00
2009-10-14T14:07:26+02:00
Większe jest 25 do potęgi 125,ponieważ
25 do potęgi 125 = 5,52714788 × 10¹⁷⁴
125 do potęgi 25 = 2,64697796 × 10⁵²
2 3 2