Odpowiedzi

2010-02-18T16:21:00+01:00
Skala 1:100 oznacza,że wymiary pomniejszono 100 razy

wymiary rzeczywiste to:

4cm razy 100=400cm=4m
6cm=6 razy 100=600cm=6m
2010-02-18T16:21:17+01:00
1:100
1cm-100cm
1cm-1m

4cm*1m=4m
6cm*1m=6m
odp.rzeczywisty wymiar korytarza to 4m i 6m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:23:16+01:00
A=4cm
b=6cm

bok "a":

mapa------rzeczywistosc
1[cm]-----100[cm]
4[cm]------x

x=4*100=400[cm]
400cm=4m-tyle ma w rzeczywistosci

bok "b"

mapa----------reczywistosc
1[cm]---------100[m]
6[cm]-----------x

x=6*100=600[cm]
600cm=6m-tyle m w rzeczywstosci

Rzeczywiste wymiary tego korytarza to 4m i 6m ;))