Jest to 1 przyklad do rozwiazania z matematyki z dzialu wzory skroconego mnozenia:) prosze o jego szybkie rozwiazanie, przyklad podaje w zalaczniku, wynik ma wyjsc : 2 . a mi cos nie chce wyjsc wiec prosze o rozwiazanie tego 1 przykladu:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:27:50+01:00
(x+1)²+(x-3)(x+3)-2=2(x-1)²
x²-2x+1+x²-9-2=2(x²-2x+1)
2x²-2x-10=2x²-4x+2
2x²-2x-2x²+4x=2+10
6x=12
x=12:6
x=2


2010-02-18T16:31:06+01:00