Zadanie na szybkiego :P

1.Most Grunwaldzki- most Grunwaldzki
2.górach Stołowych- Górach Stołowych
3.spędze- spędzę
4.Górach Apeninach- górach Apeninach
5.Akademi- Akademii
6.dolnegośląska- Dolnego Śląska

Dla tych co nie wiedzą Pierwszy wyraz jest błedny.
Napisz do każdego Jedną zasadę, dlaczego on jest źle czyli np. Mówię bo mowa (wymienia się) itp.
Wybiorę zwycięzce!!!

'Bardzo proste zadanie'

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:26:13+01:00
1. bo most jest to podmiot i zawsze piszemy z małej litery
2.Górach zawsze piszemy z dużej litery
3. jest to czasownik imienny...mówię o sobie a więc zawsze z ę na końcu
4.-
5. bo zawsze dwa i na końcu
6. Bo jest to miejscowość, piszemy oddzielnie i z wielkiej litery. trzeba to pamiętac
1 5 1
2010-02-18T16:35:50+01:00
1. Bo wyraz most jest podmiotem i zawsze piszemy z małej litery
2.Nazwy gór zawsze piszemy z dużej litery
3. jest to czasownik imienny...mówię o sobie a więc zawsze z ę na końcu
4.-
5. -
6. Bo jest to miejscowość, piszemy oddzielnie i z wielkiej litery.
1 4 1