Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:30:11+01:00
Krucjaty- były to wyprawy krzyżowe. Uczestniczyli w nich także obywatele a także dzieci w krucjatach dziecięcych, które zakonczyły się czasami dla nich śmiercią z głodu i wycieńczenia. Słowo krucjata pochodzi od słowa kruks czyli krzyz ( i to nie jest z neta!)

Krzyżacy- byli to rycerze uczęszczający do zakonów krzyżackich
uczestniczyli w wyprawach itp.
Zakony:
-templariusze
-joannici
- Zakon NMP.
2010-02-18T16:33:20+01:00
Krucjaty - wyprawy w średniowieczu mające na celu odbicie ziemi Świętej z rak pogan

krzyzacy - zakon szpitala najswietszej marii panny. Jeden z najwiekszych zakonow.

Zakony:
-krzyzacy
-templariusze
-joannici