PLISSSS o pomoc bo to na jutro!!!

1.Napisz instrukcję lepienia bałwana !!!szczegółowo!!!
2.Byłeś na zimowisku napisz kartkę z pozdrowieniami dla kolegi. Pamiętaj o dodaniu kilku interesujących informacji!!!
3.Napisz list do kolegi, w którym podzielisz się wrażeniami z ferii.
4.Zapisz dialog (rozmowę) z kolegą, w której zachęcisz go do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Bardzo plis o pomoc!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-18T16:30:29+01:00
1. Aby ulepić bałwana najpierw należy zlepić małą kulkę i taczać ją po śniegu. Gdy kulka będzie już dostatecznie duża, położyć ją w wybrane miejsce. To samo zrobić z drugą kulą (tylko trochę mniejsza od pierwszej) i z trzecią (najmniejszą). Wszystkie kule położyć od największej na dole aż po najmniejsze u góry. Można przyozdobić go guzikami, gałązkami itp.

3 1 3
2010-02-18T16:37:54+01:00
1.Napisz instrukcję lepienia bałwana !!!szczegółowo!!!


Po pierwsze musi byc śnieg.
Po drugie jak jest śnieg to bierzeby śnieg i formujemy kule i tarlamy ją po sniegu i formujemy dużą kule
Po trzecie formujemy druga kule tyle że troche mniejszą od pierwszej i robimy to samo jak w punkcie drugim.Kiedy zrobimy kule kładziemy kule na pierwszą kule
Po czwarte robimy mniejszą kule od drugiej kuli i robimy to samo co w drugim punkcie.Kładziemy mała kule na kule druga
Po piatke z sniegu formujemy ręce
Po szóste na głowe bałwana kładziemy garnek lub czapkę na guziki zrobimy z węgla i oczy a nos z marchewki do rak bałwana dajemy miotłe a
PO siudme bałwan gotowy

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:41:00+01:00
# Gdy spadnie śnieg najpierw wypróbuj czy się dobrze lepi. Śnieg musi się lepić, inaczej nie uda ci się ulepić bałwana.
#Jeżeli śnieg jest odpowiedni, ulep w rękach kulkę śniegową, a następnie tocz ją po nieudeptanym śniegu, aż otrzymasz kulę pożądanego rozmiaru.
#Zatocz kulę w miejsce w którym chcesz aby stanął twój bałwan. Następnie zrób drugą w ten sam sposób ale mniejszą i trzecią najmniejszą.
#Ułóż drugą kule na pierwszej, a następnie najmniejszą na górę. Będzie ona głową bałwana.
#Dołóż śniegu pomiędzy stojące jedna na drugiej kule, aby dobrze się trzymały razem.
#Zrób bałwanowi twarz. Marchewkę wetknij jako nos, guziki lub węgiel jako oczy. Z małych węgielków lub patyka zrób usta.
#Załóż na głowę starą czapkę lub nie potrzebne wiadro. Na szyi bałwana możesz zawiązać szalik. Upewnij się że dobrze zamocowałeś czapkę, aby wiatr jej nie porwał.
#Z gałązek lub ze śniegu (małe kulki, przyklejone w odpowiednim miejscu) możesz zrobić ręce, w jedną z nich możesz wetknąć starą miotłę. Ze śniegu możesz zrobić buty, lub ustawić tuż pod kulą stare niepotrzebne buty.
#Możesz również założyć bałwanowi stare słoneczne okulary, z węgla zrobić guziki wzdłuż tułowia. Elementy wykończeniowe należą do Twojej wyobraźni i posiadanych przedmiotów. Nie zapomnij zrobić dzieciom i sobie pamiątkowych zdjęć z waszym bałwanem.


To jest moja instrukcja lepienia bałwana

2)
Hej Kamil!
Byłam dziś na lodowisku było bardzo fajnie. Zapoznałam nowe koleżanki i kolegów. Najfojniej było jak zaliczałam stłuczki. Chciałaby Ci przesłam serdecznie pozdrowienia.
Ps: Odpisz mi lub wyślij pocztówkę
Twoja przyjaciółka
Ewa
Niestety więcej nie wymyśle
2 5 2