Odpowiedzi

2010-02-18T16:27:13+01:00
Ograniczenie w jedzeniu i piciu
7 3 7
2010-02-18T16:29:00+01:00
To wyrzeczenia.
jeżeli na przykład lubisz czekoladę na okres wielkiego postu rezygnujesz.
możesz też zamiast kupić np.nową bluzkę , batonika wrzucasz do skarbonki, a potem oddajesz na kościół albo cele charytatywne.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:39:23+01:00
Aby dobrze przygotować się do Wielkanocy Kościól i ja proponuje:
* wyrzeczenie wielkopostne
* udział w rekolakcjach
*spowiedź
* rachunek sumienia
* wytrwałe podjęcie w wyrzeczeniach
* poprawa swojego życia
* modlitwa

Zapewniam,że jest dobrze bo robiliśmy to na lekcji z siostrą


mam nadziejeę że pomogła ;)

i liczę na naj ;*
31 4 31