HeJkA
zAdAnKO :::::

Mam napisać dwa zaproszenia::

1.Zaproszenie na szkolną zabawę dla kolegów i koleżanek z kl. 5a
musi w tym zaproszeniu być:: kto i kogo zaprasza, kiedy, gdzie <na sali gimnastycznej> z jakiej okazji, ile będzie trwać od której do której.

2. Zaproszenie na uroczysty wieczór pieśni patriotycznych musi w tym zaproszeniu być:: kto i kogo <Jolanta Łoboda> zaprasza, kiedy, gdzie, z jakiej okazji, ile będzie trwać od której do której.

Pani surowo ocenia proszę o szybką odp.

Dla najlepszej odp. daje naj naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:40:23+01:00
Zaproszenie!
Mam zaszczyt zaprosić koleżanki i kolegów z kl.5 a na szkolną zabawę,która odbędzie z okazji wygranego konkursu plastycznego zabawa odbędzie się 20.03.2010 roku w naszej szkole na sali gimnastycznej impreza rozpocznie się od godz.17.00 do 22.00
Wszystkich chętnych zapraszam Xy

Zaproszenie!
Mam zaszczyt zaprosić Szanowne państwo na uroczysty wieczór pieśni patriotycznych,który odbędzie się 28.02.2010 roku,w naszej szkole na sali gimnastycznej.Wieczór rozpocznie się od godziny 18.00 do 21.30.
Wszystkich chętnych zapraszam Jolanta Łoboda.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:46:20+01:00
zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosic was drodzy koledzy i koleżanki z kl.5 a na przedstawienie z okazji walentynek, ktore odbedzie sie 14.02.2010 roku o godzinie 14.00 na sali gimnastycznej i potrwa do godziny 15.00.pozniej zapraszam na mały poczestunek
organizator przedstrawienia
<imie>


zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosic Pania jolantelabode na uroczysty wieczór piesni patriotycznych ktory odbedziue sie 4 marca 2010 roku w szkole podstawowej<twojej szkoły> o godzinie 19.00 a skonczy sie o 21.00.
organizator
<imie i nazwisko>
2010-02-18T17:09:55+01:00
ZAPRASZAMY!
Zapraszamy serdecznie nasze koleżanki i kolegów z 5 a na szkolną zabawę. Odbędzie się w sali gimnastycznej o godzinie 17 do 20 , dnia 21 marca. Impreza będzie z okazji wiosny. Serdecznie zapraszamy na niezapomnianą imprezę.

Samorząd szkolny.

ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszam państwa na uroczysty wieczór pieśni patriotycznych. Dnia 15 kwietnia o godzinie 17 do 19. Z okazji zbliżającego się dnia pracy. Odbędzie się w książnicy. Serdecznie zapraszam.

Jolanta Łoboda